Hot

Inspirasi DIY : [ 15 gambar ] Idea door gifts bajet rendah menggunakan kain burlap untuk mereka yang sukakan konsep 'rustic'.


Kadangkala, konsep "less is more" tersangatlah bagus dan patut diikuti ramai. Dari berbelanja sakan semata - mata untuk mencantikkan sesuatu cenderahati, namun akhirnya dibuang jua, apakata anda berbelanja biasa - biasa jea, namun hasilnya cantik dan menjimatkan wang anda!

Anda tau kain guni yang selalunya digunakan untuk membungkus bawang, kentang dan banyak lagi tu.. jenis kain yang bewarna coklat tu.. ianya dipanggil "burlap".

Kain ini sangat cantik dan kalau kena dengan tema yang anda buat, memang nampak eksklusif dan cantik. Kalau anda nak gunting kecil - kecil, memang boleh jea beli di kedai kraf, tak berapa nak mahal. Namun kalau nak buat beg uncang, atau nak gunting besar - besar sikit, bolehla beli dikedai kain ataupun cari jea kain guni terpakai!

Kalau anda gunakan yang terpakai, bukan sahaja anda berjaya menjimatkan wang anda, malah anda berjaya mengitar semula sesuatu barang yang masih elok dan menarik.

Jom kita lihat gambar - gambar yang cantik ini!















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman