Hot

Inspirasi DIY : [ 19 Gambar ] Door gifts yang mengikut bajet anda, tetapi hias cantik dan tampak mahal dengan menggunakan pembungkus plastik lutsinar!


Atas permintaan daripada pembaca di blog ini, kami ingin tambahkan lagi pilihan bakal pengantin dengan memberikan satu lagi idea menarik untuk dijadikan cenderahati kepada tetamu dengan bajet yang rendah.

Bajet rendah tak semestinya barangan akan nampak murah, malah kadang - kala tu nampak kelasss gitu. Hanya perlu sedikit kreativiti dan juga kerajinan untuk merialisasikan hiasan pada door gift itu. 

Bagi yang terlepas dan ingin lihat idea - idea berkenaan Inspirasi DIY bagi majlis perkahwinan, boleh sahaja klik pada mana - mana tajuk dibawah.








Perkongsian kali ini ialah door gift yang menggunakan plastik pembungkus lutsinar yang setelah dihias begitu cantik boleh menjadi satu cenderahati yang pasti tidak dapat dilupakan para tetamu. Silap - silap boleh menjadi inspirasi pula kepada mereka. 

Anda boleh letakkan biskut, gula - gula, cupcakes dan bermacam lagi yang anda terfikir. Cuma pastikan ianya diikat kemas bagi mengelak dari dimasuki binatang ataupun lemau.

Plastik jenis ini pastikan anda cari yang jenis clear betul yea, jangan yang frosted ataupun jenis keras tu. Tak cantik walaupun digubah. Anda boleh cuba cari di kedai pemborong plastik, tanyakan mereka Cello Plastic, dan pastikan anda dapat yang sama macam didalam gambar yang kami kongsikan ini.

Jom tengok semua idea yang telah kami dapatkan untuk anda ini!











































[ Klik Disini ]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman