Hot

Resepi & Tutorial : Resepi Rice Krispies Cereal versi ChocoToT




Mudah untuk dibuat dan menjadi kegemaran anak - anak!

Sekarang dah menjadi trend Rice Krispes ini sebagai snek anak - anak.. kadang - kadang pada mak dan bapanya juga..

Disebabkan kami selalu membeli produk readymade, maka datanglah rasa nak buat sendiri juga.. kalau ikutkan kisah percubaan kami, pernah guna Rice Krispes yang biasa tu.. jadi lemau.. (hahaha).. sampaikan terpaksa bakar semula selepas siap... nak buat macam mana dari lemau tak boleh dimakan, nasib jadi ok.. tapi tak rasa berkualiti yang macam selalu kami beli tu...

jadi selepas itu bila kami ke pasaraya dan lihat ada produk Kellogg's Rice Krispes nie, maka kami cuba yang itu pula.. (sebab tempat kami beli tu ada cakap yang ini brand yang digunakannya) 

maka, problem solved, guna rice krispies brand ini dah tak perlu nak bakar semula dan tak mudah nak lemau.. juga, untuk sedapkan lagi.. kami gunakan coklat dan karamel ChocoToT... maka rasanya.. fuh! 

berganda - ganda kesedapannya.. 

kami dah cuba beberapa brand coklat premium.. dan berdasarkan pengalaman kami, yang sedap untuk digunakan dengan resepi ini bukan semua.. hanya seperti berikut:

Coklat Premium

semua brand karamel sedap!



Lihatlah betapa cerianya anak dara kami.. tak sabar nak menikmati.. anda boleh beli coklat dan Rice Krispes dan boleh buat berulang-ulang kali.. jimat.. jadikan stok snek anda.. percayalah.. mesti tak sempat jadi stok nanti.. 






Resepi ada dikongsikan didalam video dibawah.. klik dan kalau anda suka, boleh sahaja share pada rakan-rakan.. kot-kot ada yang nak mencuba buat sendiri.. 



Nak cari Coklat Premium Socado?

Beli online di ChocoToT  www.tots.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman