Hot

Tot Bake Design : Sinar Harian 15 November 2012 / 1 Muharram

Bersempena sambutan tahun baru, Maal Hijrah baru baru ini, iaitu pada 15 November 2012, ada artikel mengenai Tot Bake & Design keluar di ruangan bisnes Sinar Harian.


Ribuan terima kasih kami ucapkan pada Nurul Hidayah Hamid iaitu wartawan Sinar Harian yang sudi menghubungi kami.

Syukur Alhamdulillah atas artikel ini, suatu permulaan yang bagus untuk kami di tahun baru.


Sempena tahun baru ini, ada sesutu yang ingin kami kongsikan pada pelanggan - pelanggan yang kami hormati, tahun ini In shaa Allah akan ada satu produk baru yang akan kami yang akan dilancarkan.. Namun ianya kini masih lagi dalam proses R&D lagi.. masa yang lama diambil kerana kami inginkan yang terbaik bagi kesemua pelanggan - pelanggan yang setia bersama kami selama hampir 6 tahun ini.. 

dan pelbagai lagi kejutan akan berlaku.. tunggu yea.. 

TERIMA KASIH SEMUA 

1 ulasan:

  1. Assalammu'alaikum Ellin....

    CONGRATULATION babe..... sangat SUCCESS sekarang!!! Aku nak order la untuk birthday anak aku... ko boleh tak bagi sebut harga pakej untuk aku. nak buat simple birthday party je... budak2...!!

    Nak kek BARBIE bertudung + cup cakes + cookies/lollipop + party pack

    Agak2 berapa ye, aku nak tengok within budget tak.... aku tak active FB & takde no fon ko... HP aku : 012-3617091

    BalasPadam

Halaman